4023301402 |
Estratègies educatives inicials per intervenir amb l'alumnat amb TEA a l'aula ordinària (per a equips de centre) |
2016-2017 |
Curs. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
24/10/2016 - 28/4/2017 (20 hores) de h a h |
|
CRP del Vallès Occidental II |
|
Alcoi, 57 (Terrassa)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Vallès Occidental II
|
| |
|
|
| |
Accessos |
Veure plànol
|
Inscripció |
12/09/2016 - 28/09/2016 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Activitat de formació inicial adreçada especialment al professorat que aten alumnat amb trastorn d'espectre autista.
Es preveu que hi hagi treball complementari.
S’impulsaran activitats de caire semipresencial.
|
| |
Objectius |
El curs té la finalitat de proporcionar recursos al professorat per ajudar aquest alumnat a compartir aprenentatges, participar i progressar conjuntament amb la resta del grup classe.
|
| |
Continguts |
Es presenten estratègies per treballar la comunicació i la conducta amb alumnes amb TEA dins l’aula, i també propostes per adaptar el currículum a les necessitats d’aquests alumnes.
|
| |
Formador/a |
Equip de l'EAP: Conxita Pujadas, Vanessa Breviati, David Viñas
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones assistents en relació del desenvolupament de l'activitat formativa
- Elaboració de materials i propostes d'aula recollida a la web del grup
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de la formació
- Valoració positiva de les tasques d'aula proposades.
|
| |
Persones destinatàries |
Aquesta activitat acredita pel perfil professional: Atenció a la diversitat
|
| |
E-mail |
crp-terrassa@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
- |
- |
|
|
Sessió 2 |
- |
- |
|
|
Sessió 3 |
- |
- |
|
|
Sessió 4 |
- |
- |
|
|
Sessió 5 |
- |
- |
|
|
Sessió 6 |
- |
- |
|
|
|
| |